نمایه کلیدواژه ها

ا

  • الگوهای ساختاری بررسی فرایند تکرار در گویش تالشی جنوبی (شاندرمنی) بر مبنای نظریه بهینگی [دوره 10، شماره 1، 1404، صفحه 23-36]

ب

  • بهداشت زبانی بهداشت زبانی و وسواس‎‌های زبانی: بررسی گفتمان تجویزگرایی در ایران با تأکید بر سیاست‌های نگارشی [دوره 10، شماره 1، 1404، صفحه 87-104]

ت

  • تابلو تحلیل انواع فرایندهای دوگان‌سازی کامل در گویش بلوچی سرحدی در چارچوب نظریة بهینگی [دوره 10، شماره 1، 1404، صفحه 55-86]
  • تجویزگرایی بهداشت زبانی و وسواس‎‌های زبانی: بررسی گفتمان تجویزگرایی در ایران با تأکید بر سیاست‌های نگارشی [دوره 10، شماره 1، 1404، صفحه 87-104]
  • تحلیل گفتمان انتقادی بهداشت زبانی و وسواس‎‌های زبانی: بررسی گفتمان تجویزگرایی در ایران با تأکید بر سیاست‌های نگارشی [دوره 10، شماره 1، 1404، صفحه 87-104]
  • تحلیل نقادانه-شناختی گفتمان تحلیل نقادانه-شناختی گفتمان سه رئیس جمهور ایران دربارة منازعه فلسطین- اسرائیل: مطالعة موردی سخنرانی‌های مجمع عمومی سازمان ملل متحد از 1377تا 1398 [دوره 10، شماره 1، 1404، صفحه 1-22]
  • تعلقی و غیر تعلقی بررسی رده‌شناختی ساخت ملکی در گناوه‌ای [دوره 10، شماره 1، 1404، صفحه 105-121]

خ

  • خصومت‌سازی تحلیل نقادانه-شناختی گفتمان سه رئیس جمهور ایران دربارة منازعه فلسطین- اسرائیل: مطالعة موردی سخنرانی‌های مجمع عمومی سازمان ملل متحد از 1377تا 1398 [دوره 10، شماره 1، 1404، صفحه 1-22]

د

  • دوگان‌سازی تحلیل انواع فرایندهای دوگان‌سازی کامل در گویش بلوچی سرحدی در چارچوب نظریة بهینگی [دوره 10، شماره 1، 1404، صفحه 55-86]

ر

س

  • سره‌گرایی بهداشت زبانی و وسواس‎‌های زبانی: بررسی گفتمان تجویزگرایی در ایران با تأکید بر سیاست‌های نگارشی [دوره 10، شماره 1، 1404، صفحه 87-104]
  • سمعک تأثیر آموزه‌های آوایی- واجی بر مهارت‌های خواندن و آگاهی واج‌شناختی دانش‌آموزان کاربر سمعک [دوره 10، شماره 1، 1404، صفحه 37-53]
  • سیاست زبانی بهداشت زبانی و وسواس‎‌های زبانی: بررسی گفتمان تجویزگرایی در ایران با تأکید بر سیاست‌های نگارشی [دوره 10، شماره 1، 1404، صفحه 87-104]

ف

  • فرایند تکرار بررسی فرایند تکرار در گویش تالشی جنوبی (شاندرمنی) بر مبنای نظریه بهینگی [دوره 10، شماره 1، 1404، صفحه 23-36]

ک

  • کم‌شنوایی تأثیر آموزه‌های آوایی- واجی بر مهارت‌های خواندن و آگاهی واج‌شناختی دانش‌آموزان کاربر سمعک [دوره 10، شماره 1، 1404، صفحه 37-53]

گ

  • گفتمان‌های رؤسای جمهوری اسلامی ایران تحلیل نقادانه-شناختی گفتمان سه رئیس جمهور ایران دربارة منازعه فلسطین- اسرائیل: مطالعة موردی سخنرانی‌های مجمع عمومی سازمان ملل متحد از 1377تا 1398 [دوره 10، شماره 1، 1404، صفحه 1-22]
  • گونه گناوه‌ای بررسی رده‌شناختی ساخت ملکی در گناوه‌ای [دوره 10، شماره 1، 1404، صفحه 105-121]
  • گویش بلوچی سرحدی تحلیل انواع فرایندهای دوگان‌سازی کامل در گویش بلوچی سرحدی در چارچوب نظریة بهینگی [دوره 10، شماره 1، 1404، صفحه 55-86]
  • گویش تالشی جنوبی بررسی فرایند تکرار در گویش تالشی جنوبی (شاندرمنی) بر مبنای نظریه بهینگی [دوره 10، شماره 1، 1404، صفحه 23-36]

م

  • مالک و ملک بررسی رده‌شناختی ساخت ملکی در گناوه‌ای [دوره 10، شماره 1، 1404، صفحه 105-121]
  • مجاز تحلیل نقادانه-شناختی گفتمان سه رئیس جمهور ایران دربارة منازعه فلسطین- اسرائیل: مطالعة موردی سخنرانی‌های مجمع عمومی سازمان ملل متحد از 1377تا 1398 [دوره 10، شماره 1، 1404، صفحه 1-22]
  • محدودیت بررسی فرایند تکرار در گویش تالشی جنوبی (شاندرمنی) بر مبنای نظریه بهینگی [دوره 10، شماره 1، 1404، صفحه 23-36]
  • محدودیت تحلیل انواع فرایندهای دوگان‌سازی کامل در گویش بلوچی سرحدی در چارچوب نظریة بهینگی [دوره 10، شماره 1، 1404، صفحه 55-86]
  • منازعه فلسطین-اسرائیل تحلیل نقادانه-شناختی گفتمان سه رئیس جمهور ایران دربارة منازعه فلسطین- اسرائیل: مطالعة موردی سخنرانی‌های مجمع عمومی سازمان ملل متحد از 1377تا 1398 [دوره 10، شماره 1، 1404، صفحه 1-22]
  • مهارت آگاهی واج‌شناختی تأثیر آموزه‌های آوایی- واجی بر مهارت‌های خواندن و آگاهی واج‌شناختی دانش‌آموزان کاربر سمعک [دوره 10، شماره 1، 1404، صفحه 37-53]
  • مهارت خواندن تأثیر آموزه‌های آوایی- واجی بر مهارت‌های خواندن و آگاهی واج‌شناختی دانش‌آموزان کاربر سمعک [دوره 10، شماره 1، 1404، صفحه 37-53]

ن

  • نظریة بهینگی تحلیل انواع فرایندهای دوگان‌سازی کامل در گویش بلوچی سرحدی در چارچوب نظریة بهینگی [دوره 10، شماره 1، 1404، صفحه 55-86]
  • نظریه بهینگی بررسی فرایند تکرار در گویش تالشی جنوبی (شاندرمنی) بر مبنای نظریه بهینگی [دوره 10، شماره 1، 1404، صفحه 23-36]

و

  • وسواس‌های زبانی بهداشت زبانی و وسواس‎‌های زبانی: بررسی گفتمان تجویزگرایی در ایران با تأکید بر سیاست‌های نگارشی [دوره 10، شماره 1، 1404، صفحه 87-104]
  • ویژگی‌های زبرزنجیری گفتار تأثیر آموزه‌های آوایی- واجی بر مهارت‌های خواندن و آگاهی واج‌شناختی دانش‌آموزان کاربر سمعک [دوره 10، شماره 1، 1404، صفحه 37-53]